Napíšte nám správu
Správa bola úspešne odoslaná
Správu sa nepodarilo odoslať
POŠTOVNÉ ZADARMO NA VŠETKY OBJEDNÁVKY NAD 44,99 EUR PRI ZASLANÍ NA VÝDAJNÉ MIESTA ZÁSIELKOVNE

Reklamácia tovaru

Niekedy sa môže stať, že sa na zakúpenom tovare vyskytne závada, ktorú sme u nás pri kontrole tovaru neodhalili. Ku všetkým reklamáciám sa ale stavíme čelom a všetky riešime čo najskôr a k maximálnej spokojnosti vás, zákazníkov. Keď ste si u nás zakúpili tovar v záruční dobe sa vyskytla nejaká závada, pošlite nám tento tovar na adresu Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, Zlín PSČ 760 01, Česká republika a my obratom reklamáciu vyriešime. Viac informácii o Vašich právach a povinnostiach pri reklamácii nájdete v Reklamačnom poriadku.

                                               

Jak postupovať pri reklamácii tovaru

1) Tovar starostlivo zabaľte, aby sa pri preprave späť k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytlačený dokument "Reklamácia tovaru" (vzor dokumentu nájdete tu).

2) Balíček odošlite na adresu spoločnosti Kandoo s.r.o., Hlavničkovo nábřeží 5629, Zlín PSČ 760 01, Česká republika.

3) Keď nám balíček s reklamovaným tovarom dorazí, začneme se ním ihneď zaoberať a najneskôr v zákonnej lehote 30 dní Vašu reklamáciu vybavíme. Väčšinu reklamácii riešime podstatne skôr, než je zákonná lehota, záleží však na individuálnom posúdení reklamácie. Niekedy je potrebné zaslať tovar k posúdeniu výrobcovi alebo súdnemu znalcovi, čím sa termín vybavenia reklamácie môže pozdržať.