Napíšte nám správu
Správa bola úspešne odoslaná
Špeciálna augustová zľava 10% na všetko, zľavový kod: zlava10

Reklamácia tovaru

Niekedy sa môže stať, že sa na zakúpenom tovare vyskytne závada, ktorú sme u nás pri kontrole tovaru neodhalili. Ku všetkým reklamáciám sa ale stavíme čelom a všetky riešime čo najskôr a k maximálnej spokojnosti vás, zákazníkov. Keď ste si u nás zakúpili tovar v záruční dobe sa vyskytla nejaká závada, pošlite nám tento tovar na adresu Kandoo s.r.o., Tečovice 43, Tečovice PSČ 763 02, Česká republika a my obratom reklamáciu vyriešime. Viac informácii o Vašich právach a povinnostiach pri reklamácii nájdete v Reklamačnom poriadku.

                                               

Jak postupovať pri reklamácii tovaru

1) Tovar starostlivo zabaľte, aby sa pri preprave späť k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytlačený dokument "Reklamácia tovaru" (vzor dokumentu nájdete tu).

2) Balíček odošlite na adresu spoločnosti Kandoo s.r.o., Tečovice 43, Tečovice PSČ 763 02, Česká republika.

3) Keď nám balíček s reklamovaným tovarom dorazí, začneme se ním ihneď zaoberať a najneskôr v zákonnej lehote 30 dní Vašu reklamáciu vybavíme. Väčšinu reklamácii riešime podstatne skôr, než je zákonná lehota, záleží však na individuálnom posúdení reklamácie. Niekedy je potrebné zaslať tovar k posúdeniu výrobcovi alebo súdnemu znalcovi, čím sa termín vybavenia reklamácie môže pozdržať.