Napíšte nám správu
Správa bola úspešne odoslaná
Špeciálna julová zľava 10% na všetko, zľavový kod: zlava10

Výmena tovaru

Objednali ste si tovar, ktorý nie je úplne podľa Vašich predstáv? Vôbec nevadí, máte zákonné právo v 14 dňovej lehote zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť. U nás máte možnosť predlžiť si lehotu pre vrátenie tovaru až na 45 dní!!! Pokiaľ Vám vybraný tovar úplne nevyhovuje a rozhodli ste sa ho vymeniť, postupujte podľa následného návodu. Budeme radi, keď si z našej bohatej ponuky vyberiete iný tovar, ktorý bude viac odpovedať Vašim predstavám.     

                                                                                                                     

Chceli by sme Vám čo najviac uľahčiť a spríjemniť nakupovanie v našom e-shope, preto ponúkame možnosť zaslania tovaru späť pomocou nášho štítku Zásielkovne, čo je najrýchlejšia a najjednoduchšia cesta pre vrátenie tovaru. Pokiaľ by Vám ale tento spôsob nevyhovoval, tak nám môžete tovar vrátiť napríklad zaslaním cez Slovenskú poštu alebo kuriérnu službu.     

                                                                                              

Jak postupovať pri výmene tovar

1) Vytvorte na www.kandoo.sk objednávku na nový vybraný tovar (vytvorením objednávky si tovar zarezervujete a predídete tomu, že by bol tovar vypredaný). Do poznámky v novej objednávke napíšte „Výmena tovaru“ a zvoľte spôsob platby „Prevodom na účet“.

2) Pôvodný tovar starostlivo zabaľte, aby sa pri preprave späť k nám nepoškodilo a do balíčku vložte vytlačený dokument "Odstúpenie od zmluvy/Výmena tovaru" (vzor dokumentu nájdete tu).

3) Balíček odošlite na adresu spoločnosti Kandoo s.r.o., Tečovice 43, Tečovice, PSČ 763 02, Česká republika alebo môžete využiť nami zaslaný štítok Zásielkovne.

4) Ako náhle nám balíček s pôvodným tovarom dorazí, ihneď vybavíme Vašu žiadosť o výmenu a zašleme Vám nový vybraný tovar.

5) Prípadný nedoplatok za nový tovar môžete zaplatiť prevodom na účet (údaje potrebné k vykonaniu platby Vám zašleme po prijatí pôvodného tovaru) alebo dobierkou (poplatok za dobierku sa riadi aktuálnym cenníkom). Prípadný preplatok Vám vrátime na bankový účet

                                                                                                                                   

Nami zaslaný štítok spoločnosti Zásielkovňa - najjednoduchšia cesta pre vrátenie tovaru

- Máte možnosť využiť štítok Zásielkovne, ktorý Vám zašleme e-mailom.
- Žiadosť o zaslanie štítku Zásielkovne pre vrátenie tovaru nám pošlite e-mailom na 
info@kandoo.cz (do predmetu e-mailu napíšte „Vrátenie tovaru“ a v obsahu e-mailu uveďte meno, telefón a číslo alebo kód objednávky).
- My Vám najneskôr následujúci pracovný deň zašleme na e-mail štítok pre vrátenie tovaru.
- Štítok, ktorý od nás dostanete, nalepte na balíček s vráteným tovarom a predajte balíček na akejkoľvek pobočke Zásielkovne (
pobočky nájdete tu). Nie je nutné na ňu čokoľvek ďalšieho písať, Zásielkovňa nám balíček doručí.
- Náklady spojené s týmto spôsobom vrátenia tovaru sú 89 Kč. Táto cena bude odrátaná od vrátenej peňažnej čiastky
.                                                                             

                                                                                                                                                                                               

Akýkoľvek Vami zvolený prepravca

- Balíček pošlite Vami zvoleným prepravcom na adresu Kandoo s.r.o., Tečovice 43, Tečovice, PSČ 763 02, Česká republika.
- Náklady spojené s týmto spôsobom vrátenia tovaruí sú hradené v plné výške zo strany kupujúceho
.